ArCon CADsys DataCAD SketchUp

  

...Váš partner pro dodávky
CAD systémů pro 3D návrhy,
modely, projekty a vizualizace

Artlantis CADsys DataCAD SketchUp 3D

3D SketchUp ArCon V-Ray DataCAD

CADsys ArCon Renderin Artlantis 3D

ke stažení | tipy & triky | školení & podpora | služby | poptávka | kontakt

CAD systémy:



SketchUp
Artlantis
ArCon
DataCAD



Najdete nás také
na Facebooku!

Co je nového v Render[in] 3 pro SketchUp



Nová verze přináší mnoho zajímavých vylepšení. To nejzásadnější však není na první pohled vidět. Až na ten druhý - jakmile vyrenderujete svůj první obrázek...




NOVÝ FYZIKÁLNĚ PŘESNÝ ENGINE



Aby bylo možné držet krok s rostoucí poptávkou na vysokou úroveň fotorealistických výstupů, byl do nového Render[in] 3 pluginu pro SketchUp vestavěn nový, fyzikálně přesný renderovací engine s důrazem na kvalitu vykreslování, materiálovou přesnost a věcnou správnost.


Přednastavení parametrů

Pro rychlé nastavení parametrů výpočtu renderovaných výstupů je možné si vybrat některý z mnoha přednastavených režimů (exteriér, interiér, nízká hladina osvětlení) i různých definic kvality (rychlost, vyvážený, kvalita), pro dosažení co možná nejlepších výsledků. K dispozici je také pokročilé nastavení, kdy můžete manuálně upravit např. radiositu, vzorkování světel a materiálů, hodnoty interpolace nebo hemisféry.


Okolní okluze (ambient occlusion)

Tato nová možnost v Render [in] 3 umožňuje započítat při zobrazování scény i globální tlumení světla způsobené zastíněním okolí. Pomáhá vytvářet virtuální stíny zejména na malých částech modelu, kam se přirozené světlo v dostatečné míře nedostává. To vytváří reálnější dojem, větší hloubku a prokreslení reliéfu pro venkovní i vnitřní scény.


Render[in] 3 pro SketchUp - příklad denní scény.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)




SVĚTLA



Osvětlení

Render[in] 3 je nyní více realistický, pokud jde o šíření rozptýleného umělého osvětlení. Světlo je možné vytvořit z jakékoliv skupiny nebo komponenty SketchUpu. Plocha simuluje reflektor, zatímco objemové 3D těleso vytváří bodové světlo. Všechna světla ve Vašem modelu lze snadno dohledat pomocí Stromového okna komponent a následně upravovat.


Neonová světla

Neonová světla byla v této verzi kompletně přepracována. Výsledkem je značné vylepšení jak z hlediska kvality, tak zejména z hlediska rychlosti výpočtů.


Render[in] 3 pro SketchUp - příklad večerní scény s osvětlením.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)




ARCHITEKTONICKÁ KAMERA



Render [in] 3 nyní obsahuje v náhledovém okně novou užitečnou ikonu, pod kterou se skrývá vizuální efekt nazývaný Architektonická kamera nebo Dvojúběžníkové perspektiva. Tuto funkci lze použít jak pro vysoké budovy, tak i pro objekty normální velikosti a interiéry. Díky tomuto nastavení získáte pohled s perspektivou, avšak udržíte svislé hrany objektů rovnoběžně s okraji papíru.


Render[in] 3 pro SketchUp - běžná perspektiva.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)




  Render[in] 3 pro SketchUp - architektonická kamera.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)




IVISIT 360



iVisit360 byl navržen a vyvinut pro potřeby architektů, designérů, fotografů, ale i pro různé oblasti průmyslu. Jedná se o inovativní technologii specializovanou na panoramatické a virtuální prohlídky a prezentace. Sdílení a prohlížení 360 stupňových panoramatických snímků na mobilních zařízeních nebo na internetu je jednoduché, efektivní a zábavné.
Vývojáři připravili nové volně dostupné přehrávače pro webové stránky (Flash™ a WebGL™) i pro mobilní zařízení (Android, iOS a Windows).


Krátké video s ukázkou spustíte kliknutím na obrázek.




Verze pluginu Render[in] 3 je dostupná pro SketchUp 2015, 2016 a 2017.

30-denní trial verze Render[in] 3 je k dispozici v sekci Ke stažení.
Před instalací se nezapomeňte podívat na minimální a doporučené systémové požadavky.

> Zpět na hlavní skránku Render[in] pro SketchUp.
Uživatelská sekce
Školení & podpora
Tipy & Triky
Novinky
Ke stažení
Poptávka
Kontakty
Mapa webu
Webmaster