Nová verze přináší mnoho zajímavých vylepšení. To nejzásadnější však není na první pohled vidět. Až na ten druhý - jakmile vyrenderujete svůj první obrázek...
NOVÝ FYZIKÁLNĚ PŘESNÝ ENGINE
Aby bylo možné držet krok s rostoucí poptávkou na vysokou úroveň fotorealistických výstupů, byl do nového Render[in] 3 pluginu pro SketchUp vestavěn nový, fyzikálně přesný renderovací engine s důrazem na kvalitu vykreslování, materiálovou přesnost a věcnou správnost.
Přednastavení parametrů
Pro rychlé nastavení parametrů výpočtu renderovaných výstupů je možné si vybrat některý z mnoha přednastavených režimů (exteriér, interiér, nízká hladina osvětlení) i různých definic kvality (rychlost, vyvážený, kvalita), pro dosažení co možná nejlepších výsledků. K dispozici je také pokročilé nastavení, kdy můžete manuálně upravit např. radiositu, vzorkování světel a materiálů, hodnoty interpolace nebo hemisféry.
Okolní okluze (ambient occlusion)
Tato nová možnost v Render [in] 3 umožňuje započítat při zobrazování scény i globální tlumení světla způsobené zastíněním okolí. Pomáhá vytvářet virtuální stíny zejména na malých částech modelu, kam se přirozené světlo v dostatečné míře nedostává. To vytváří reálnější dojem, větší hloubku a prokreslení reliéfu pro venkovní i vnitřní scény.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
SVĚTLA
Osvětlení
Render[in] 3 je nyní více realistický, pokud jde o šíření rozptýleného umělého osvětlení. Světlo je možné vytvořit z jakékoliv skupiny nebo komponenty SketchUpu. Plocha simuluje reflektor, zatímco objemové 3D těleso vytváří bodové světlo. Všechna světla ve Vašem modelu lze snadno dohledat pomocí Stromového okna komponent a následně upravovat.
Neonová světla
Neonová světla byla v této verzi kompletně přepracována. Výsledkem je značné vylepšení jak z hlediska kvality, tak zejména z hlediska rychlosti výpočtů.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
ARCHITEKTONICKÁ KAMERA
Render [in] 3 nyní obsahuje v náhledovém okně novou užitečnou ikonu, pod kterou se skrývá vizuální efekt nazývaný Architektonická kamera nebo Dvojúběžníkové perspektiva. Tuto funkci lze použít jak pro vysoké budovy, tak i pro objekty normální velikosti a interiéry. Díky tomuto nastavení získáte pohled s perspektivou, avšak udržíte svislé hrany objektů rovnoběžně s okraji papíru.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
IVISIT 360
iVisit360 byl navržen a vyvinut pro potřeby architektů, designérů, fotografů, ale i pro různé oblasti průmyslu. Jedná se o inovativní technologii specializovanou na panoramatické a virtuální prohlídky a prezentace. Sdílení a prohlížení 360 stupňových panoramatických snímků na mobilních zařízeních nebo na internetu je jednoduché, efektivní a zábavné.
Vývojáři připravili nové volně dostupné přehrávače pro webové stránky (Flash™ a WebGL™) i pro mobilní zařízení (Android, iOS a Windows).
Krátké video s ukázkou spustíte kliknutím na obrázek.
Verze pluginu Render[in] 3 je plně kompatibilní a dostupná pro SketchUp verze 2015 až 2020.
30-denní trial verze Render[in] 3 je k dispozici v sekci Ke stažení.
Před instalací se nezapomeňte podívat na minimální a doporučené systémové požadavky.